tävlingen och sjuk -.-


Igår - Tävling i Värnamo

Ställde klockan på 4.20. Den ringde och man steg upp. Vid 5 så körde mamma mej till sandras stall och där höll sandra på att ge hästarna mat så jag hjälpte till. Sen kom Ida och Sandras föräldrar och Topaz gjordes iordning.
Vi lastade honom ungefär 5.45 och åkte iväg. Vi var väl framme ungefär 6.45 i Värnamo. Vi parkerade och lastade av Topaz. Gick till vet. besiktningen och sen fick Topaz gå in i sin lånade box. Sandra skulle gå banan och Ida och jag var stöd. Hon hämtade sen Topaz och sadlade och shit. Började värma upp. Sen runt 8.05 så var det sandras tur. Hon red felfritt i En meter och kom tvåa. Bra gjort! (Y)

Efter det så skrittade hon av Topaz och ställde in honom i boxen igen och vi gick till cafeterian. Satt där ett tag och kollade när de andra hoppade. Imellan 1 meter och 1.10 så var det unghästarna som hoppade. Det tog otroligt långtid kan jag säga.. Men sen var det iallafall Sandras tur igen. Hon red felfritt även då med tiden 49 men tog ingen placering. Hon satsade inte på det heller utan bara på att nolla. (y)

Sen red hon Topaz lite runt tävlingsplatsen o skrittade av honom sen fick han gå in i boxen igen. Vi kollade lite på när de andra hoppade, sandra gick o betalade o sen åkte vi hem.

En lång dag kan jag säga! Under dagen försvann min röst bara mer och mer så i bilen hem kunde jag knappt säga något ^^, Lät för jävlig! Men nu så är det liiiite bättre, men inte mycket =/
För förkyld som fasen och hostar hostar hostar och hostar! I hate it!



Idag måndag: Gick inte till skolan idag faktiskt, avlider här hemma. Ikväll så är det stallmöte (19.00) och vi ska gå.
Men vi får väl se hur det är.. stall möten är bara meningslösa iallafall. Vi pratar bara skit, inget viktigt kommer upp.

Jag ska beställa lite kläder och piercingar från modeakuten.se, vet bara inte vad ännu. Det finns rätt många tröjor jag vill ha där, men man kan ju ta lite i taget så man inte blir fattig direkt.
btw så får ni INTE se bilder från tävlingen eller kaninerna eller något nu eftersom Min data gick sönder igår. =/

Kommentarer
Postat av: svenskk

SVAR: Hehe, tack! Ha en bra dag! :)

2008-02-25 @ 13:50:21
URL: http://sannasvenskk.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

jobbigt =/

2008-02-25 @ 14:46:21
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Ronja

Tack så mycket! Den 6 juni är lillan beräknad att komma :)

2008-02-25 @ 16:36:15
URL: http://lillaronja.blogg.se
Kom ihåg mig?

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0