Insläpp..


Tina ringde innan o sa att hon kunde ta fyra fodringen så vi slipper åka dit (:
så vi har "bara" insläppet. Men det blir bara 7 hästar att ta in, en häst mindre än vanligt iallafall. Myspys.
Får väl se vad jag gör med Delphi idag, tanken var ju skogen. Men jag är skit mörkrädd så jag lär inte våga rida/gå ut i skogen. Men vi har ju ett ridhus så Delphi kanske kan springa där inne, om ingen annan oxå ska in. Då blir lite problem.

Nu sitter angie, mamma o pappa i köket o käkar lunch, ska nog oxå ta lite eftersom magen kurrar. Nu ropar mamma "Cassie, ska du inte ha." Sen ropar pappa "kom nu, det är varmt" haha. Folk!
Någon dag i veckan så ska jag och Erica till A6 / stan och shoppa. Jag väljer, hon betalar allt! Erica står för maten, busspengar, och själva shoppingen. Sen får hon bära mina kassar med. Eller vad säger Du erica? (a)

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha , nää. xD

2008-02-16 @ 14:22:16
URL: http://www.l1ll4n.blogg.se
Kom ihåg mig?

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0