Hallå


Lördag idag, skit skönt! Dock så börjar man bli sjuk, för jävligt!

Idag så har jag vatt me Sabina, har bara vatt me henne en gång innan (vi har träffats via internet) :)
Vi åkte hem hit och gjorde lite, sen åkte vi till stallet. Ridit lite o så, kan ju inte säga att det gick bra för mej idag. Delphi var totalt omöjlig för mej! Usch.. Efter ridningen så blev det mockning osv.. Det var en jävla massa träd som vält i stallet, en/två över stallet och en massa i ena hagen! Jävla vind!

Vi åkte hem efter iallafall och gjorde lite hemma. Jag gjorde mat. Det blev rusti (som potatisbullar) jag brände dom. Hur värdelös är jag inte?!?!? Haha!
Vi åkte o lämnade Sabina hemma hos henne sen runt fem kanske och då åkte vi vidare mot Pappa lite. Fick pengar av pappa till tävlingen imorgon. När vi sen hade kommit hem så började jag med en liten lista. Ska INTE glömma något hemma. Laddar kamera batteriet nu och ska även ta me ett extra minneskort (kommer sluta me att jag glömmer det hemma), sen har jag tagit me mej en jävla massa tabletter, Ipren och åksjukspiller.
Sen ska jag ha me mej Frulle (o äta på vägen), vatten (till tabletterna), mobil + hörlurar till musiken. Mössa, vantar, skor, termobrallor. Och lite annat som kan behövas som jag inte ens minns. Sen så är det ju pengarna då som jag fick av pappa. Hoppas dom räcker. Men det tror jag.. Godis godis godis kommer behövas imorgon, kommer va så otroligt nervös!

Och snart så ska jag gå o lägga mej. Ska gå upp halv fem o packa de sista!
Lite innan halv sex så ska jag vara i deras stall. aah Jobbigt. Vi ska åka i deras jeep så det kommer bli trång också, usch o fy men ack så kul! (:


Kommentarer
Kom ihåg mig?

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0