Hallå!


Hallå gott folk, allt bra eller? (:

Idag var det skola, stämningen var en aning bättre idag. På hans skåp (han som dog) så har dom satt upp lite olika lappar osv. Jobbigt för hans familj =/ aja nog om honom!

Först hade vi So, Kina läxförhör och sen kollade vi på film. Hål sen, vi satt mest i kuben. Pratade och lyssnade på musik. Efter det idrott.. Satt på bänken med julia men de andra spelade vollyboll..
Lunch och sen engelska.. Film där också och sist svenska. Läsning! är redan på kap fyra (a) Bara 100 sidor kvar nu! och jag började läsa den i måndags, det går framåt.

Sen så iaf åkte jag hem och satte mej vid datorn. Snart så ska vi till Ek och hämta mer hö.. Pappa och Peter tog hö för två veckor (vi tar lite i taget) men det är redan slut för någon har tagit! Någon har tagit hö av Jennifer också, så sjukt dåligt! Jennifer räknar sitt hö så det ska vi me börja göra. Så jävla dålig stil o ta hö! Jag är 99% säker på vem det är, men hur bevisar man det?

Ikväll har vi insläpp, vi får hjälp av Kajsa (: Delphi får nog vila idag, eller vi får se. Imoron så ska jag iaf träffa Sabina så vi ska rida lite KUL! sen är det tävling på söndag. //Cassie

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kan inte förklara, jag fattar det roliga

2008-02-22 @ 18:20:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: HELENASCITY

yes =)

2008-02-22 @ 18:35:52
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Tack! :D Hehe ja nu kanske du klarar dig lite bättre själv ;)

2008-02-22 @ 20:34:44
URL: http://mimmisdesign.blogg.se
Kom ihåg mig?

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0