God natt


Söndagen är snart slut, skola imorgon! Jag har bestämt mej, jag ska gå alla fem dagar! stort steg o bara skriva de Haha! Imorgon började det med hemkunskap i femtio minuter! sen har vi läxläsning, syslöjd. (det kommer gå dåligt för mej då jag alltid gör fel! :o) , 22.22 (säger det alltid då klockan slår 22.22) sen efter syslöjd så är det hål, ska stanna kvar i skolan då. En timme och 40 min senare så är det engelska och sen en timme svenska.
Jag HATAR engelska, jag kommer aldrig lyckas få G i de. Men försöka kan man alltid. Men glöm o dröm att jag pluggar ett extra år nu när jag vet var jag ska gå! Sen så är dagen slut. Då är det stallet/ridning som gäller för att sen plugga hemma! Jag blir trött bara jag tänker på de!

Men nu så ropar min sk. säng på mej så jag ska ta sats, springa och hooooppa ner o se om jag ligger kvar.
Slå på en film, lägga sej på sidan med alla sina kuddar. Jag sover bara på halva sängen, för på andra halvan (Mot väggen) får jag ej plats då det ligger 4 kuddar och två värmekuddar ivägen ^^, Men nu så mina damer och herrar, killar och tjejer, kvinnor och män, stora som små, smala o tjocka o allt vare finns, så ska jag stänga av konrad (:


Hörs imoron! <3


Kommentarer
Postat av: Sibel

taack :D

2008-02-17 @ 23:14:46
URL: http://sibeeel.blogg.se
Postat av: Caroline.

Ja den är ju det och längtan blir bara större och större! : )

2008-02-18 @ 14:30:40
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Kom ihåg mig?

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0